reklama

Som hovädo !?

Nepatrím určite medzi šoférov čo sa po cestách „plazia.“ Jazdím tak ako to dovoľuje auto a cesty ;). No jednoducho určite sa nájdu ľudia, ktorý by ma ako to hovädo definovali, ale nie o tom som chcel................. Kto je hovädo na ceste? Týmto pojmom označujem ľudí na ktorých len tak nezabudnem. Minimálne ich vyblikám, alebo vytrúbim. A ešte 10 minút si opakujem „to bolo, ale hovädo!!!“ Resp. „Kto tomu k......i dal vodičák!!!“ Tak pojem by sme si zadefinovali, aspoň tak som to do určitej doby chápal, ale všetko je inak. Alebo?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Vposlednom čase som si našiel záľubu v tom že striktnedodržiavam predpisy... poviete si, „ale to predsa všetci“ hmmkeby to tak bolo necítil by som sa ako také hovädo!!A prečo sa vlastne tak cítim? No keď zastavím nastopke hneď mám nejaké auto nalepené nanárazníku. Dám prednosť chodcovi a situáciasa opakuje. Dodržím prepísanú rýchlosťa ľudia blikajú a klepú si na čelo čo blbca sa takvlečie, čo na tom že sme v zóne 40?! „Však tu nikdynemerajú“ /filozofia hoväda./


Takuž viete prečo sa tak cítim? Lebo teraz som ja ten naktorého blikajú a trúbia a to len preto žedodržiavam nejaké predpisi aj ked „chlaptých“široko ďaleko nikde. Jednoduché dodržujem predpisi –jazdím jak hovädo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Najsmutnejšiena tom je, že je to len špička toho v akej spoločnosti žijeme.Trošku podnikám a tak ako každý som v marci podávaldaňové priznanie účtovníčka spočítalaa čuduj sa svete zisk! A zisk ako viem rovná sa povinnosťplatiť daň. Ok nie je problém. Ale keď som sa stýmzdôveril môjmu okoliu bol som za hovädo, že prečoto platím mám si radšej „zohnať párbločkov“! Proste hovädo čo platí dane! /alezdravotníctvo a školy chceme bezplatne.... /



NaSlovensku je to tak tí čo platia dane, dodržujúzákony, pravidlá, nepodvádzajú nekradnútak sú hovädá! Prečo je to tak? Lebo aj keďniekedy náhodou na „to“ prídu, tak sa vždy dáz toho vykrútiť, podplatiť, vybaviť veď kto nebere jehovädo!

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Zakončímto vtipom sory za češtinu ale vslovenčine to znie hmm čudne :-D


  • „Sviněse mají nejlíp“ spíva si zajícskáckajíc lesem.

Kdyžto veverka spatří ohradí se! „Zajíci ale toje lež svine se nemaji nejlíp.“

Zajícse zastaví a povídá: Veverko slez dolu apředvedu ti to!

Veverkaslezla. Zajíc ji chtí a hnusně znásilní.Veverka s posledních síl řve:

  • „Zajícty svině!!!“

  • SVINĚSE MAJÍ NEJLÍP! Spíva zajíc dál!

Tomas Sklarcik

Tomas Sklarcik

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

student práva, začínajúci podnikateľ, a večný optimista. PS ignorujem pravidlá slovenského jazyka, neverim v karmu a auru :-D Zoznam autorových rubrík:  autíčkoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu